La Bella Vista -näyttely 22.10. – 04.11.2018 galleria AKVARTISSA

La Bella Vista – Suomalaisten akvarellistien tutkimusmatka Nazzanoon
22.10. – 04.11.2018

Idyllinen Nazzanon kylä on säilyttänyt aidon italialaisen tunnelman, kansainvälistyneen Rooman läheisyydestä huolimatta. Tevere-joki virtaa Nazzanon historiallisen keskustan alapuolella, taustalla siintävät vuoret ja rinteillä kasvavat vehreät oliivilehdot.

Nazzano tarjosi hienot puitteet taiteen tekoon kolmelle suomalaiselle akvarellistiryhmälle viime kesänä ja syksynä. Satu Kiurun organisoimat akvarelli workshopit järjestettiin yhteistyössä roomalaisen Stefanellin perheen, Päivölän opiston, Suomen Akvarellitaiteen yhdistyksen ja Nazzanon Museo del Fiumen kanssa. Näitä tuloksia voimme nyt päästä näkemään Galleria AKVARTiin 22.10.2018 klo 18 avautuvaan näyttelyyn.

Näyttelyn taiteilijat: Outi Ala-Härkönen, Marjaleena Etula, Tytti Hirvonen, Leena Ingelin, Ulla-Riitta Kauppi, Leena Palonen, Seija De Rybel, Ritva Tanska, Laura Uimonen, Heljä Vuori

Näyttely auki 22.10. – 04.11.2018 AKVART Galleriassa,  joka avoinna: ti, to, pe 11 – 17, ke 11 – 20, la ja su 12 – 16, ma suljettu, Humalistonkatu 1, Helsinki www.akvart.fi

Lisätiedustelut:  Satu Kiuru, satu.kiuru@aalto.fi