SAy:n Hangon kurssit 2019

Hangossa on kesällä kaksi akvarellikurssia opettajina
Maikki Haapala (4.-8.6.2019) ja
Ari Laitinen (8.-12.7.2019)

”Kallio-meri-satama” – SAy akvarellikurssit Hangossa

Aika: ti 4.6. (klo 10) – la 8.6.2019 (klo 17)
Opettaja: Maikki Haapala (haamaikki@gmail.com)

Kesäinen Hanko odottaa maalareita! Rantojen maalaukselliset kalliot, kirkuvat lokit ja meren suolainen tuoksu antavat vauhtia mielikuvitukselle. Hangon pitsihuviloiden ja puutarhojen mystinen kauneus ansaitsevat tulla ikuistetuksi myös. Mikset tulisi kokeilemaan ja liittymään akvarellistien mukavaan joukkoon?

Viihtyisä pikkukaupunki on helppokulkuinen ja tarjoaa hyviä ruokapaikkoja, pyöriäkin on vuokrattavana ja autoilla pääsee ihan rannoille. Luokkahuone on käytössä koko kurssin ajan. Päivittäin 6 tuntia ohjattua maalausta vaihtelevissa maisemissa, jonka lisäksi 1,5 tunnin päivittäiset palautteet.

Majoitus:
FOLKIACENTER (EVANGELISKA FOLKHÖGSKOLAN I SVENSKFINLAND),
Esplanaden 61, 10900 HANGÖ, Tel: + 358 50 358 7987, info(at)folkiacenter.fi

Hinta:
– Kurssimaksu: SAy jäseniltä 220 € / 5 pv, ulkopuolisilta 240 € / 5 pv
– Kurssimaksu ei sisällä majoitusta eikä ruokailua. Varaa itse majoituksesi 2 kk ennen kurssia, mainitse SAy varauskiintiö (nämä alemmat hinnat voimassa vain 2.5.2019 asti): 2-h huoneissa, joissa kylpyhuone, 44,5 €/hlö/vrk (sis. aamiaisen), 1 -h huone 65 € (Huom! 2.5. jälkeen hinnat 52,5/75,5 €)

Ilmoittautuminen:
Sitova ilmoittautuminen kurssille 2.5.2019 mennessä ritva.rautakoski@welho.com. Kurssi järjestetään, jos osallistujia on 2.5.2019 mennessä minimissään 13, maksimimäärä 16. Kurssimaksu SAy:n tilille FI73 1426 3000 1079 77 (viitenro 301) viimeistään 3.5.2019. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista kurssimaksusta palautetaan vain puolet.

” Hav, hamn och hus i Hangö” – SAy:s akvarellkurs i Hangö

Tid: mån 8.7. (kl 9) – fre 12.7.2019
Lärare: Ari Laitinen (ari@arilaitinen.com)

Hangö i sommarfägring väntar på dig som älskar att måla akvarell. Motiv finns det gott om från vilda havslandskap till villor med snickarglädje och trädgårdars mystiska skönhet. Vi rör oss lätt i Hangö, det finns cyklar att hyra och med bil kommer vi ända till stranden. Vårt klassrum har vi tillgång till under hela kurstiden. Kursen omfattar 6 timmars handledd målning per dag i varierande miljöer plus ca 1½ timmes bildgenomgång.

Vi bor på:
FOLKIACENTER (EVANGELISKA FOLKHÖGSKOLAN I SVENSKFINLAND), Esplanaden 61, 10900 HANGÖ, Tel: + 358 50 358 7987, info(at)folkiacenter.fi

Pris:
– Kursavgift: SAy:s medlemmar 200 €/5 dagar, övriga 220 €/5 dagar.
– Kursavgiften omfattar varken boendet eller måltider.

Boka ditt boende senast 2 mån före kursen, hänvisa till SAy:s bokningskvot: dubbelrum med
badrum, 55 €/person/dygn (incl. frukost), enkelrum 75 €/person/dygn.

Anmälan:
Anmäl dig senast den 30.5.2019 till Ritva Rautakoski ritva.rautakoski@welho.com. För att kursen ska genomföras krävs ett minimiantal deltagare på 10 personer. Maximiantal
14. Kursavgift betalas till SAy:s konto FI73 1426 3000 1079 77 (ref.nr. 314) i samband med anmälan.