Pages Navigation Menu

ECWS Haapsalu, näyttelyhaku

22. ECWS näyttely järjestetään Haapsalussa, Virossa Elokuun 2 – 30.8.2019.

European Confederation of Watercolour Societies (ECWS) Yhdistys ollut jäsenenä eurooppalaisessa akvarellifederaatiossa vuodesta 2003.

ECWS:n jäsenenä yhdistys tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden osallistua vuosittain näyttelyyn, jonka omalla vuorollaan järjestää jokin ECWS:n 15:sta jäsenyhdistyksestä. Kukin ECWS jäsenyhdistys jyryttää omien jäseniensä teokset. SAy:n jäsenet ovat osallistuneet näyttelyihin eri puolilla Eurooppaa vuodesta 2004 alkaen.

Tänä vuonna 22. ECWS vuosinäyttely järjestetään 2-30.8 ja symposium 14-18.8 Haapsalussa, Virossa. SAyn jäsenet voivat ilmoittaa teoksiaan 8.2. mennessä.

Osallistuminen näyttelyyn on rajoitettu vain ECWS-järjestöön kuuluvien yhdistysten jäsenille. Yksi akvarellisti voi osallistua yhdellä akvarellillaan, jota ei aiemmin ole esitetty toisessa ECWS näyttelyssä. Aihe on vapaa. Akvarellien koko (KUVAPINTA, eli maalattu pinta) on 50 x 70 cm pystyyn tai vaakaan.

Suomen akvarellitaiteen yhdistyksen jury valitsee ECWS Viron Haapsaluun symposiumiin teokset. Taiteilija voi tarjota SAyn jurytykseen kolme kappaletta teoksiaan. Valittujen teosten toimittamisesta lähetetään lisätietoja osallistuville taiteilijoille.

Jurytykseen osallistuminen maksaa 30 euroa, joka pitää maksaa ennen kuin teoksien kuvat lähetetään.

Maksu SAy:n tilille FI73 1426 3000 1079 77 (viitenumerolla 424).

Senja Vellonen juryttää näyttelyn, ja jurytettävät teokset valitaan lähetettävien teoskuvien perusteella anonyymisti, mistä johtuen:
Teoskuvat toimitetaan PERJANTAIHIIN 8.2. MENNESSÄ SÄHKÖPOSTITSE osoitteeseen sihteerisay@gmail.com, niin että kuvat ovat erillisenä liitetiedostona joko jpeg tai pdf -muodossa. Teoskuvatiedostot nimetään numerolla ja sähköpostissa kirjoitetaan teosnumeron kohdalla teostiedot (esim 1. Teoksen nimi, koko 50x70cm, vuosi, myyntihinta). Samassa sähköpostissa pitää toimittaa kuva jurytyksen maksukuitista sekä yhteystiedot: taiteilijan nimi, sähköposti, puhelinnumero.

Mikäli digitaalinen toimitus ei onnistu, voi teosten kuvat lähettää myös postitse.  Kuvat tulisivat olla tulostettuina A4 koossa tai hyvälaatuisina valokuvina, joiden taakse vaaditut teostiedot. Oheen pitää liittää kopio maksukuitista ja ilmoittautumisessa pyydetyt tiedot sekä taiteilijan yhteystiedot. POSTIN PITÄÄ OLLA PERILLÄ PE 8.2 MENNESSÄ, muussa tapauksessa kuvat eivät ehdi jurytykseen.
Maapostissa tulevat työt taas yhdistyksen osoitteeseen:
Suomen Akvarellitaiteen yhdistys ry
00101 Helsinki

SAy saa lähettää ECWS:n Haapsaluun näyttelyyn 12 taiteilijaa, kukin yhdellä teoksella.  Näyttelyyn osallistumismaksu on 100 euroa, Suomen akvarellitaiteen yhdistys osallistuu näyttelyn osallistumismaksuun.  Maksuun sisältyy ripustaminen, kehystäminen ja näyttelykatalogi.

22. ECWS Symposiumiin Haapsalussa 14-18.8 osallistuminen maksaa 150 euroa.
Avec voi osallistua pelkkään illalliseen hintaan 70 euroa.

Osallistumismaksuun kuuluu

• Avajaistilaisuus
  • Marju Bormeisterin Monoprint -työpaja
  • Kävelykierros Haapsalussa