Maalausviikko Hangossa 1. – 5.6.2020

”Kallio-meri-satama-lumpeet” – Hanko kutsuu

Aika: ma 1.6. (klo 10) – pe 5.6.2020 (klo 17)

Opettaja: kuvataiteilija Maikki Haapala (haamaikki@gmail.com)

Kesäinen Hanko odottaa maalareita! Rantojen maalaukselliset kalliot, kirkuvat lokit ja meren suolainen tuoksu antavat vauhtia mielikuvitukselle. Hangon pitsihuviloiden ja puutarhojen uhkea kauneus myös ansaitsevat tulla ikuistetuksi. Mikset tulisi kokeilemaan ja liittyisi akvarellistien mukavaan joukkoon?

Viihtyisä pikkukaupunki on helppokulkuinen ja tarjoaa hyviä ruokapaikkoja, pyöriäkin on vuokrattavana ja autoilla pääsee ihan rannoille. Luokkahuone on käytössä koko kurssin ajan. Päivittäin 6 tuntia ohjattua maalausta vaihtelevissa maisemissa, jonka lisäksi 1,5 tunnin päivittäiset palautteet. Ilmoittautuneille lähetetään täydellinen kurssiohjelma toukokuussa.

Majoitus 1: FOLKIACENTER (EVANGELISKA FOLKHÖGSKOLAN I SVENSKFINLAND),
Esplanaden 61, 10900 HANGÖ, Tel: + 358 50 358 7987, info(at)folkiacenter.fi
Huom! vain 3 huonetta (2-3 henkeä)vapaana, joissa kylpyhuone,
45,00 € / hlö / vrk (sis.pika-aamiaisen). Yhden hengen huoneen hinta 65€/yö, sis. pika-aamiainen

Majoitus 2: Lisäksi on varattu Hotel Bulevardilta 8 huonetta (on kylppäri): http://hotelbulevard.fi/ 1 h huoneessa 110,00/yö/henk sis. aamiainen
2 h huoneessa 75,00/yö/henk sis. aamiainen (pitää olla kaveri tiedossa)

Hinta: Kurssimaksu: SAy jäseniltä 175 € / 5 pv, ulkopuolisilta 195 €.
Kurssimaksu sisältää opetuksen ja työhuonevuokran. Varaa itse majoituksesi 1.5 mennessä Folkia Centereistä.

Ilmoittautuminen: Sitova ilmoittautuminen kurssille 1.5.2020 mennessä haamaikki@gmail.com. Kurssi järjestetään, jos osallistujia on vähintään 13, maksimimäärä 16. Kurssimaksu T:mi Ars Sanan tilille FI9583123710013673 viimeistään 14.5.2020. Tämän jälkeen tehdyt peruutukset maksavat puolet kurssin hinnasta.