Olisitko kiinnostunut Krista Kortelaisen nettikurssista?

Ensimmäiset kurssit alkavat 19.5.2020. Tarvitset zoom-yhteyden (lataa ilmainen zoom.us-sovellus koneelle ja 3h opetusta toteutuu putkeen) koneellesi, minkä jälkeen käyttö on helppoa. Saat linkin, jonka kautta tunti avataan. WhatsApp-keskusteluryhmä lisänä. Ensimmäiset kurssit täyttyivät nopeasti ja järjestämme uusia. Jos olet kiinnostunut tällaisista etäkursseista, seuraa tätä sivustoa tai ilmoita asiasta sähköpostiin anja.oasmaa@vtt.fi

1 krt/viikko yhteensä 12 h, joko ti tai ke klo 17-20, 19. tai 20.5.2020 alkaen (19/20.5., 26/27.5., 2/3.6., 9/10.6.), hinta SAy:n jäsenille 70€, muille 75€, min 10 hlöä, max 12 hlöä

Krista Kortelainen kertoo kurssista: ” Tämä uusi tapa maalata yhdessä on saanut erittäin positiivisen vastaanoton TSL-Helsingin akvarelli jatkoryhmässä ja tässä tilanteessa, missä monet ovat yksin kotona on erittäin tärkeää tavata muita samanhenkisiä ihmisiä ja on myös joku päivä viikosta jota odottaa. Jokainen kurssilainen tarvitsee zoomin koneelleen, mutta saavat linkin kurssiin ja sitä klikkaamalla pääsee tunnille. Lisänä olisi WhatsApp-ryhmä, jossa enemmän keskustelua töistä yms.”