Krista Kortelaisen Zoom-kurssit tiistaisin 18.8.2020 alkaen

Krista Kortelaisen zoom nettikurssi 8 kertaa tiistaisin klo 17-20 alkaen 18.8.2020. Tarvitset zoom-yhteyden (lataa ilmainen zoom.us-sovellus koneelle ja 3h opetusta toteutuu putkeen) koneellesi, minkä jälkeen käyttö on helppoa. Saat linkin, jonka kautta tunti avataan. WhatsApp-keskusteluryhmä lisänä. Ensimmäiset kurssit täyttyivät nopeasti ja ne onnistuivat yli odotusten. Ilmoittautumiset 7.8.2020 mennessä anja.oasmaa@vtt.fi

1 krt/viikko kaksi kuukautta yhteensä 24 h, hinta SAy:n jäsenille 150€, muille 165€, min 10 hlöä, max 12 hlöä

Krista Kortelainen kertoo kurssista: ” Tämä uusi tapa maalata yhdessä on saanut erittäin positiivisen vastaanoton TSL-Helsingin akvarelli jatkoryhmässä ja tässä tilanteessa, missä monet ovat yksin kotona on erittäin tärkeää tavata muita samanhenkisiä ihmisiä ja on myös joku päivä viikosta jota odottaa. Jokainen kurssilainen tarvitsee zoomin koneelleen, mutta saavat linkin kurssiin ja sitä klikkaamalla pääsee tunnille. Lisänä olisi WhatsApp-ryhmä, jossa enemmän keskustelua töistä yms.”