Maalataan yhdessä Hangossa – Krisse Sulosen akvarellikurssi elokuussa 2021

Kurssin käytössä on Hangon Folkkiksen iso Sali. Osoite on Esplanadi 61, lähellä rautatieasemaa. Kurssilla maalataan elämyksellisen Hangon ympäristöstä inspiroituen. Kurssin maalauspaikat vaihtelevat päivittäin. Vaihteleva sää ja mahdollisuus uida meressä kannattaa ottaa huomioon pukeutumisessa.

Kurssilla on yhteistä vapaaehtoista iltaohjelmaa, esimerkiksi vierailu Hangon kuvataiteilijoiden kesänäyttelyssä ja nyyttikestit.

Tervetuloa Hankoon, kurssilla puhutaan suomea ja ruotsia sekaisin niin kuin Hangossa tehdään!

Kurssin maalauspäivät ovat 16 – 20.8.2021:

ma 16.8. klo 12-17,

ti 17.8. klo 10-17,

ke 18.8 klo 10-17,

to 19.8. klo 10-17,

pe 20.8. klo 10-14

Ilmoittautuminen:

Ilmoittaudu kurssille lähettämällä sähköpostia Krisse Suloselle 15.5. mennessä osoitteeseen krissesulonen@gmail.com Ensimmäiset 14 ilmoittautunutta pääsevät mukaan. Ilmoittautumismaksu maksetaan vahvistuksen jälkeen Suomen akvarellitaiteen yhdistyksen tilille FI73 1426 3000 1079 77 viitteellä 851. Ilmoittautumismaksu on jäsenille 170 € ja muille 190 €.

Majoitus Hangossa:

Folkis info@folkiacenter.fi, +358 50358 7987

1 hengen huone 80 euro

huone kahdelle 110 euroa

Aamiainen sisältyy hintaan. Varatessasi huoneen Folkikselta, mainitse Krisse Sulosen nimi varauksen yhteydessä. Varaathan huoneen 15.5. mennessä. Voit tiedustella muitakin majoitusmahdollisuuksia ja lisätietoja kurssista Krisse Suloselta.

Vi målar tillsammans i Hangö – Akvarellkurs av Krisse Sulonen I Augusti 2021

Vi träffas i Hangö vecka 33 för att måla akvarell tillsammans. Vi söker upp fina platser I Hangö för att få inspiration.  havsvattnet brukar vara varmt i augusti, baddräkten med. Andra frivilliga aktiviteter: Hangö bildkonstnärers utställning och knytkalas hemma hos Krisse.

Målningdagar på kursen 16.-20.8.:

må 16.8. klo 12-17,

ti 17.8. klo 10-17,

ons 18.8 klo 10-17,

to 19.8. klo 10-17,

fre 20.8. klo 10-14

Anmälning på kursen:

Anmäla dig till kursen via email senast 15. av maj: krissesulonen@gmail.com. De 14 första personer rymms på kurssen. Anmälningsbetalning på Say konto FI73 1426 3000 1079 77 med referens 851. Kursens pris är 170 € för Say medllemmar och 190 € för andra.

Logi:

För att reservera logi på Folkis kontakt Folkis: info@folkiacenter.fi, +358 50358 7987

ett rum för en person 80 e

ett rum för två persons 110 e

Reservera logi med referens Krisse Sulonen senast 15. av maj.

Krisse svarar gärna på frågor om kurse och logi!