Pages Navigation Menu

Harjavallan Akvarellikesän verkkokurssi: Valon ja varjon leikkiä virtuaalisesti 24.-25.4.

Valon ja varjon leikkiä virtuaalisesti

lauantaina ja sunnuntaina 24.-25.4.2021 klo 10-14

Harjavallan Akvarellikesän pitkäaikaiset yhteistyötahot Suomen Akvarellitaiteen yhdistys ry, Harjavallan Seudun Taideseura ry, Sataopisto ja Emil Cedercreutzin museo järjestävät lauantaina ja sunnuntaina 24.-25.4.2021 klo 10-14 verkkokurssin ”Valon ja varjon leikkiä virtuaalisesti”. Verkkokurssin opettajana toimii akvarellitaiteilija Mika Törönen.

Virtuaalinen akvarellimaalauskurssi toteutetaan verkossa Google Meets -ympäristössä. Kurssin osallistumismaksu on 20 €/hlö. Verkkokurssi on tarkoitettu kaiken tasoisille akvarellitaiteilijoille aloittelijoista mestareihin.

Ilmoittautuminen:

• Ilmoittaudu kurssille Sataopiston sivuilla www.opistopalvelut.fi/sataopisto. Kurssin numero: 1130314.
  • Maksa ilmoittautumisen jälkeen osallistumismaksu 20€ Harjavallan Seudun Taideseuran tilille FI19 5037 0540 2077 56.
  • Ilmoittautuminen kurssille alkaa 12.3.2021 ja päättyy 19.4.2021.
  • Kurssille otetaan 20 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.
  • Opettaja lähettää ilmoittautuneille sähköpostitse lisätietoa ja linkin, jolla kurssille pääsee kirjautumaan omalta laitteelta.

Joka toisena kesänä Emil Cedercreutzin museossa järjestettävä Harjavallan Akvarellibiennaali -näyttely järjestetään seuraavan kerran vuonna 2022 teemalla VALON JA VARJON LEIKKI. Mukaan näyttelyyn jurytetään töitä vuosien 2019, 2021 ja 2022 Harjavallan Akvarellikesän kursseilta sekä 1.-2.8.2020 järjestystä verkkokurssista.

Myös ”Valon ja varjon leikkiä virtuaalisesti” -verkkokurssilla 24.-25.4.2021 syntyneet teokset voivat osallistua tulevan biennaalinäyttelyn jurytykseen. Osallistujille toimitetaan erikseen ohjeet jurytykseen osallistumiseen.

Tervetuloa verkkokurssille!

YHTEISTYÖSSÄ:

Emil Cedercreutzin museo / Harjavallan kaupunki: Museojohtaja Henry Flinkman, henry.flinkman@harjavalta.fi.
Harjavallan Seudun Taideseura ry: Puheenjohtaja Juha Siirto, siirtojuha@gmail.com ja sihteeri Kristiina Siirto-Honkanen, kristiina.siirto-honkanen@hotmail.com.

Sataopisto: Rehtori Virpi Havia, virpi.havia@huittinen.fi.
Suomen Akvarellitaiteen yhdistys ry: Puheenjohtaja Anja Oasmaa, anja.oasmaa@vtt.fi ja aluevastaava Kristiina Siirto-Honkanen, kristiina.siirto-honkanen@hotmail.com.