Pages Navigation Menu

Akvarellikurssi ”Vanhan ruukin varjossa” Ruotsinpyhtäällä 13.-17.9.

Aika: ma 13.9. (klo 10.30) – pe 17.9.2020 (klo 16)
Opettaja: Kuvataiteilija Maikki Haapala, TaM
Ilmoittaudu: haamaikki@gmail.com, 050 4922027

Vanha Strömforsin ruukkimiljöö Ruotsinpyhtäällä (1 h Helsingistä) antaa vauhtia mielikuvitukselle. Alueen vanha arkkitehtuuri myllyineen, romanttisine siltoineen ja tarinoineen myös ansaitsevat tulla ikuistetuksi. Runsas luonto ja siihen solmiutunut historia (mm. Pienessä kirkossa Helene Schjerfbeckin maalaama alttaritaulu) voi vauhdittaa akvarellin jopa villiin lentoon! Alue on helppokulkuinen jalkamiehille ja tarjoaa hyviä ruokapaikkoja. Autollakin pääsee ihan perille.

Kurssin sisältö:

Päivittäin 6 tuntia ohjattua maalausta vaihtelevin teemoin. Lisäksi noin tunnin päivittäiset palautteet. Ilmoittautuneille lähetetään täydellinen kurssiohjelma elokuussa.

Majoitus:

Ruukinmylly, Ruukintie 15, 07970 Ruotsinpyhtää, Puh.: 050 5867215 Jaakko Salmi
(varaa itse, kysy akvarellistien kiintiötä, jos tarvitset yöpymisen)

Yöpymisen hinnat puutaloissa (Vanhoissa työläisten asunnoissa):
1 hengen huone 55,00 €/hlö/yö,sis.aamiaisen 2 hengen huone 45€/hlö/yö, sis. aamiaisen 3 hengen huone 35€/hlö/yö, sis. aamiaisen. Kaikissa huoneissa kylpyhuone ja osassa keittiökin.

Hinta:

Kurssimaksu SAy jäseniltä 140€/5 pv, muilta 175€/5pv. Kurssimaksu sisältää aamuluennot, henk.koht ohjauksen ja palautteet sekä työhuoneen. Perjantai on opetusta klo 9-16.

Ilmoittautuminen:

Sitova ilmoittautuminen 25.8.2021 mennessä. Maksimimäärä 16 maalaria. Kurssimaksu T:mi Ars Sanan tilille FI9583123710013673 viimeistään 3.9.2020. Viestikenttään ’Ruukin kurssi’.

Tämän jälkeen tehdyt peruutukset maksavat puolet kurssin hinnasta, jos kurssi toteutuu. Kurssi toteutuu 11 maalarilla, jos korona sallii.

Tervetuloa lumoutumaan ruukin historialliseen ympäristöön!