Pages Navigation Menu

Krista Kortelaisen lähikurssi on täynnä – etäkurssilla vielä tilaa!

LÄHIKURSSI TÄYNNÄ varasijalle voi ilmoittautua: jojohnsson@gmail.com. Tammikuussa järjestetään Krista Kortelaisen 10 kerran lähikurssi ARS LONGASSA. Kurssi alkaa 19.1.2023 ja pidetään torstaisin klo 17-20 torstaisin Kalasatamassa, osoite Taiteilijatalo Ars Longa, Tukkutorinkuja 6 A. Kurssin hinta 220 euroa. Opetuspaikka pääsääntöisesti Olkkari, katutasossa sisäpihalta sisäänkäynti. Ilmoittautuminen jojohnsson@gmail.com viimeistään 8.1.2023 mennessä.

ETÄKURSSILLE MAHTUU VIELÄ Krista Kortelaisen Zoom-kurssi alkaa ti 17.1.2023 kello 17–20. Kertoja on kahdeksan, 3h/krt, yht. 24h. Tarvitset zoom-yhteyden koneellesi (lataa ilmainen zoom.us-sovellus koneelle tai osallistu selaimen kautta). Saat sähköpostitse linkin, jonka kautta tunti avataan. WhatsApp-keskusteluryhmä lisänä. Ensimmäiset kurssit täyttyivät nopeasti ja ne onnistuivat yli odotusten. Ilmoittautumiset viimeistään 13.1.2023 jojohnsson@gmail.com . Hinta SAy:n jäsenille 220 €, muille 240 €, minimi 12 hlöä, maks. 15 hlöä.