Pages Navigation Menu

Stadganden och skretessbelagd policy

Ett sammandrag av föreningens stadgar kan laddas ner här.

Personligt och sekretessbelagt

1. Medlemsregistret upprätthålls av Akvarellkonstföreningen i Finland, PB 158,00101 Helsingfors
  2. Medlemsregistret upprätthålls av en utsedd person
  3. Registret används för kommunikation mellan föreningen och medlemmarna samt för att upprätthålla kontakten mellan styrelsen och kommittéerna.
  4. Galleriet på webben innehåller den Information som medlemmarna själva har uppgett och administrerat
  5. Informationen i registret har medlemmarna själva lagt in. Ingen information kommer ut utanför EU eller EEA.

SAy:n jäsenrekisteri ja EU:n yleinen tietosuoja-asetus (astui voimaan 25.5.2018)

SAy tallentaa jäseniltään etu- ja sukunimen, postiosoitteen, puhelinnumeron sekä mahdollisen sähköpostiosoitteen, jotka jäsen on antanut hakiessaan yhdistykseen. Jäsenrekisteriä pitää yllä ja päivittää (jäsenen omasta ilmoituksesta) SAy:n sihteeri sihteerisay@gmail.com. Say kerää jäesniltään vain toiminnan kannalta välttämättömät tiedot. Jäsenrekisterin tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille ellei jäsenen kanssa niin ole tapauskohtaisesti sovittu. Rekisteriin sisältyviä henkilötietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

SAy käyttää jäsentensä antamia tietoja vain sisäiseen tiedottamiseen ja yhdistyksen hallinnon ja toimikuntien muodostamiseen. Jäsenkirje, jäsenlaskut sekä mahdolliset muut tiedotteet lähetetään sähköpostin kautta. Jäsenkortit (SAy ja Skjl) sekä halukkaille jäsenlehti lähetetään postin kautta neljästi vuodessa. Näyttelyiden takia saatamme olla esim. valittuihin yhteydessä myös puhelimitse. Jäsenen erotessa hänen tietonsa poistetaan rekisteristä. Jäsenrekisteri on sähköisessä muodossa sihteerillä (ylläpito, jäsenkortit), rahastonhoitajalla (jäsenmaksut), tiedottajalla (jäsenlehti) sekä jäsenlehden painolla (Arkkimetodi, jäsenlehtien postitus).