Pages Navigation Menu

Maalaustapahtuma 10.7.

SAy:n valtakunnallisesti organisoimassa ja tiedottamassa Suuressa Maalaustapahtumassa voi jokainen maalata, piirtää tai tehdä yhteistaideteoksen! Tekniikka on vapaa! Tapahtumaan voi ottaa osaa yksin, yhdessä, ryhmässä, seurassa tai osallistumalla isompaan tapahtumaan. Päivä on Helene Schjerfbeckin syntymäpäivä ja nimetty Kuvataiteen päiväksi.

Eri paikkakunnilla ympäri Suomea järjestetään yhteisiä ilmaisia tapahtumia, joihin on helppo osallistua (yksittäisissä tapauksissa voi tulla kurssi- tai galleriakuluja).

Tapahtuma voi olla pieni sovittu kokoontuminen tai isompi tilaisuus.

Julkaise oman tapahtumasi kuvaus ja tunnelmakuvia Suomen Akvarellitaiteen yhdistyksen Facebook-sivuilla. Kerro julkaisussasi tapahtuman osoite, kellonaika, mahdollinen säävaraus tarvitseeko osallistuja oma välineet mukaan vai tarjoaako järjestäjä välineet. Voit mainostaa tapahtumaa myös omissa somekanavissasi.

Esimerkki:

Akvarellikylän Taideseura järjestää Työväentalon pihalla (vesiväritie 7, Akvarellikylä) yhteisen maalaustuokion 10.7. klo 10-15. (omat välineet mukaan, säävarauksella)

OHJEET
Liitäthän teoskuvaan tekijän nimen, teoksen nimen ja tapahtumapaikan.

#maalaustapahtuma #maalaustapahtuma2024
@maalaustapahtuma
www.instagram.com/maalaustapahtuma

www.facebook.com/SuomenAkvarellitaiteenyhdistysRy

OSALLISTUJIEN JULKAISEMIA KUVIA NÄHTÄVILLÄ OSOITTEISSA
www.instagram.com/maalaustapahtuma
www.instagram.com/explore/tags/maalaustapahtuma

LIPUTUSPÄIVÄ (suositus)

Suomen Akvarellitaiteen yhdistys ry toivoo, että taidemuseot, galleriat ja yksityishenkilöt eri puolilla Suomea viettäisivat kuvataiteen päivää liputtamalla.

Muu Suomi, yhteyshenkilöt

Pohjoinen Suomi, Oulu: Jaana Kokko-Alakärppä, info@artfermaatti.fi
Pohjoinen Suomi, Tornio:
Savo, Itä-Suomi, Kuopio: Mervi Korhonen, mervi.korhonen@gmail.com
Pohjanmaa, Pietarsaari: Kerstin Sunabacka, kerstin_sunabacka@hotmail.com
Itä-Suomi, Etelä-Savo, Mikkeli, Juva: Anu Ahonen, anuartisti@gmail.com
Itä-Suomi, Savonlinna: Anne-Mari Heiskanen, anne-marinen@hotmail.com
Pirkanmaa,Tampere: Sirkkaliisa Virtanen, sirkkaliisa.virt@gmail.com
Kanta-Häme, Hämeenlinna: Anniina Iivonen, anniina.k.iivonen@gmail.com
Päijät-Häme, Hollola: Anitta Vuorikoski, anitta.vuorikoski@gmail.com
Kymenlaakso, Loviisa: Masa Karhula, masa.karhula@madhouse.fi
Lounais-Suomi, Turku: Minna Sartes, minna.sartes@turku.fi